Niftylift Hybrid Technology
Hybrydowe platformy podnośnikowe NiftyLift
Rewolucyjna, hybrydowa technologia w podnośnikach firmy NiftyLift umożliwia pracę na zasilaniu elektrycznym lub hybrydowym.
Firma NiftyLift wyprodukowała pierwszy na świecie równoległy system hybrydowego zasilania w podnośnikach MEWP (Mobile elevated work platform – ruchoma robocza platforma podnośnikowa). System ten łączy wydajny silnik wysokoprężny Tier4 / EU Stage IIIB z czystym, cichym silnikiem elektrycznym. Dzięki temu hybrydowe platformy podnośnikowe oferują dwa rodzaje zasilania. Zasilanie wyłącznie elektryczne, nieemitujące spalin, lub hybrydowe, które jest ekonomiczne i bezpieczne dla środowiska w każdym miejscu, w którym maszyna jest aktualnie potrzebna.
Technologia hybrydowa w podnośnikach
Brak emisji spalin równa się z maksymalnym wykorzystaniem maszyny.
Zasilanie hybrydowe w podnośnikach pozwala na pracę na zasilaniu elektrycznym, dzięki czemu wyeliminowany jest problem emisji spalin. Pozwala to także jest wykorzystanie ruchomej roboczej platformy podnośnikowej w niemal każdym środowisku pracy, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, zapewniając cichą i bezemisyjną pracę maszyny.
Zaawansowane oczyszczanie spalin umożliwia pracę w niskiej strefie emisji.
Technologia w hybrydowych platformach podnośnikowych zawiera również zaawansowany system oczyszczania spalin, co znacznie redukuję emisję tlenku węgla (CO), węglowodorów (HC), cząstek stałych oraz hałasu.
Ekonomiczna technologia hybrydowa
Wydajny i ekonomiczny silnik Diesla znacznie obniża koszty eksploatacji i wykonywanej przez maszynę pracy.
Zastosowanie zasilania hybrydowego w podnośnikach podczas pracy maszyny pozwala silnikowi elektrycznemu automatyczne wspieranie silnika Diesla, zawsze wtedy gdy potrzebna jest dodatkowa moc (np. podczas pokonywania stromego zbocza). Genialna technologia hybrydowa w podnośnikach firmy NiftyLift sprawia, że maszyna może korzystać ze znacznie mniejszego silnika Diesla (Kubota 722 – 18KM), niż byłoby to normalnie wymagane, zmniejszając tym samym zużycie paliwa nawet o 50% (w porównaniu do innych maszyn).
Zasilanie hybrydowe w podnośnikach
Wydajna funkcja Diesel Re-Gen oznacza rzadsze ładowanie akumulatora.
Dzięki technologii hybrydowej w podnośnikach podczas pracy na silniku Diesla, silnik elektryczny przez cały czas kieruje nadwyżkę mocy do akumulatorów maszyny. Dzięki temu jest w stanie przechowywać ją do momentu, gdy będzie ona najbardziej potrzebna.
Szybsze ładowanie redukuje liczbę przestojów, a maszyna może może pracować przy dłuższych cyklach pracy.
Wydajna funkcja Diesel Re-Gen, dzięki niezwykłej konstrukcji może ładować akumulatory nawet o 40% procent szybciej, niż ma to miejsce przy standardowym ładowaniu maszyny z sieci. Dzięki temu hybrydowe platformy podnośnikowe mogą w pełni naładować się w przeciągu 4-ech godzin. Oznacza to, że maszyny NiftyLift Hybrid mogą potencjalnie pracować 24-y godziny na dobę, używając silnik elektryczny do cichej pracy w nocy, a następnie doładowywać akumulatory w dzień podczas pracy na silniku Diesla.